سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع چاپ افست پی وی سی

 

انواع چاپ افست پی وی سی

 

چاپ افست کارت پی وی سی

چاپ افست کارت پی وی سی یکی از پرکاربردترین تکنیک های چاپ کارت می باشد. چاپ افست کارت pvc برای تیراژهای بالای هزار عدد که طرح ثابت دارند مورد استفاده قرار می گیرند و به دو صورت چاپ تک کارت pvc (سینگل) و چاپ شیت pvc (لمینیتی) انجام می گیرد. لازم به ذکر است که نحوه ی عملکرد هر کدام از این روش ها با یکدیگر متفاوت بوده و دارای مزیت های خاص خود می باشند. از چاپ افست جهت چاپ انواع کتاب ، مجله ، بروشور و کاتالوگ ، پوستر و هر چیزی که قرار است بر روی کاغذ چاپ شود استفاده می شود. در سیستم چاپ افست از طیف چهاررنگه CMYK که شامل چهار رنگ آبی (Cyne)، قرمز (Magenta)، زرد (Yellow) و مشکی (Black) می باشد استفاده می کند و رنگ ها به صورت جداگانه بر روی کاغذ چاپ می شوند. در انتها نیز رنگها بر روی کاغذ با هم ترکیب می شوند. سیستم برخی از چاپگرهای چاپ افست کارت پی وی سی نیز به صورت 5 رنگ می باشد که مضاف بر چاپ هم زمان CMYK قادر هستند رنگ پنجمی مانند رنگ نقره ای یا طلایی یا رنگ های ساختگی دیگری را چاپ نمایند. در چاپ افست کارت pvc می توان از انواع کاغذها استفاده نمود. در این سیستم چاپی هرچه تعداد کارت های چاپی بیشتر باشد هزینه ی چاپ کارت کاهش می یابد. 

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              چاپ افست                                                                         

 چاپ افست پی وی سی لمینیتی

در فرآیند چاپ افست پی وی سی لمینیتی کارت PVC    و چاپ به صورت همزمان با یکدیگر تولید می شوند. چاپ شیت pvc یا همان چاپ لمینتی برای تیراژهای بالا کاربرد دارد. در این روش چاپ بر روی ورقه های بزرگ پی وی سی انجام می شود، بدین صورت که یک لایه ی محافظ بر روی چاپ قرار می گیرد تا ماندگاری آن افزایش یابد و سپس کارت PVC بریده می شود.


چاپ افست پی وی سی مات

در روش چاپ افست پی وی سی مات که به روش سینگل نیز شناخته می شود کارت های پی وی سی خام به چاپخانه منتقل می شوند و چاپ به صورت مات بر روی آن ها انجام می گیرد. لازم به ذکر است که برای درج اطلاعات متغییر می بایست روی کارت ها باکس خالی نیز تعبیه شده باشد. این روش ترکیبی از روش های چاپ افست کارت pvc و چاپ دیجیتال کارت پی وی سی می باشد. 


       اطلاعات تماس با واحدهای شرکت پرینتیم

     آدرس : تهران - چهارراه ولیعصر - مجتمع ابریشم - طبقه 6 - واحد 606

    شماره تماس : 67991 - 021         66969893-021     

     فکس :  66476388 - 021

     ایمیل : info[@]printim[.]ir

    واتساپ واحد فروش : 09129409430    واحد چاپ : 09127407017

    تلگرام واحد فروش : cardpardazuser@      واحد چاپ: cardpardazprint@

پرینتیم از روز شنبه تا چهارشنبه و در ساعات 9 الی 18 پاسخگو شما خواهد بود.

   

https://printim.ir/